Translate

niedziela, 4 sierpnia 2013

Ciekawostki o 1D

Może dziś moje skarby coś o chłopakach jakieś ciekawostki <3
Harry;
"Koń mnie kiedyś kopnął. Nie było to lekkie uderzenie. Strasznie bolało. Nie sądzę, żeby zwierzęta specjalnie za mną przepadały."-Harry.
"Wiem, że to naprawdę dziwne, ale jestem zazdrosny, kiedy widzę moją byłą dziewczynę z chłopakiem."-Harry.
"Gdy byłem dzieckiem uwielbiałem światła w windzie i nie przestawałem straszyć ludzi. Do czasu, kiedy sam w niej utknąłem na 3 godziny."-Harry.
"Kiedy pierwszy raz kochałem się z dziewczyną, myślałem, że zajdzie w ciążę, choć się zabezpieczyliśmy. Na szczęście do tego nie doszło." - Harry. 
"Nie mogę uwierzyć, że Harry goli nogi." - Liam.
"Nawet jeśli Harry przyzna się do tego, że jest gejem, przecież nic wielkiego się nie stanie." - mama Harry'ego. 
"Raz Harry uderzył mnie w twarz swoim penisem. Miałem go na twarzy! Kto nie byłby zazdrosny?" - Louis.
R:"Co robisz na randkach?" H:"Dziewczyny mają wybór: Na początek obiad i całowanie, lub kolacja zamiast lub po prostu całowanie"
Niall:"Jeśli Harry nosi czapkę znaczy, że spał z kimś noc wcześniej"
Kiedy ojczym Harrego przyłapał go w łóżku ze swoją dziewczyną i zapytał go co robi, Harry odpowiedział "eee... Szukam pilota"
"Moja fryzura to nie afro, moja fryzura to.. seks fryzura! Tak, to seks fryzura!" - Harry
“Z 6 lat temu wędrowałem w nocy po domu, zobaczyłem jak mój przyjaciel płacze na podłodze, usiadłem obok niego, pocałowałem w policzek i przytuliłem”
Louis:"Raz, kiedy spałem Harry mnie objął" H:"Ja spałem, a ty powiedziałeś, że jesteś dziewczyną i masz na imię Ashley"
“Kiedy zerwałem z dziewczyną Louis był poważny, wstał i przytulił mnie mówiąc:"Kocham cię Harry, kocham”
“Jestem młody i mogę gotować, ale to grozi spaleniem domu”
“Myślę, że jeśli fani nas wspierają to my także powinniśmy ich wspierać i okazać im pomoc”
Kiedyś kiedy spał, chłopacy wyprostowali mu włosy, on obudził się z płaczem.
Ułożenie włosów rano zajmuje mu kilka sekund.
On gotuje dla chlopaków z zespołu.
Raz na Halloween pr
zebrał się na cheerleaderkę.

Jego zdaniem najlepsze w byciu chłopakiem jest to, że czasem może zachowywać się jak idiota.
Kiedyś jego Bio na Twiterze brzmiało:"Jestem tu i teraz. Jakie są twoje pozostałe 2 życzenia?"
Mówi, że najbardziej romantyczną rzeczą jaką zrobił dla dziewczyny to napisanie dla niej piosenki.
Jeśli myśli, że dziewczyną, którą lubi także go lubi zaprasza ją na randkę.
Nie lubi kiedy fanki krzyczą i piszczą, kiedy on próbuje z nimi porozmawiać.

NO... to o Harrym tyle, a wyżej macie to CIASTECZKO <3

Zayn;
Zayn lubi dziewczyny, które grają trudne do zdobycia.
Lubi gdy dziewczyna ma pomalowane paznokcie na różowo.
Potrafi zrobić około 70 kopnięć piłką bez upadku.
Lubi dziewczyny ze średnim biustem, długimi nogami i tyłkiem z tzw. "dobrej firmy".
Umówił się kiedyś na 3 randki tego samego dnia.
Jeśli nie byłby w zespole uczyłby w szkole języka angielskiego.

Lubi dziewczyny z ciemnobrązowymi, długimi włosami.
Twierdzi, że gdyby był dziewczyną poślubiłby Liam'a.

Twierdzi, że jest pieszczotliwym typem faceta.
Ulubione hobby Zayn'a to rysowanie.
Jest naprawdę blisko ze swoją młodszą siostrą i prosi ją o rady w sprawach dziewczyn.
Zayn nie lubi swoich ust.
Chciał nazwać ich pierwszy album "Zayn and the boys" (Zayn i chłopcy).
Wprost uwielbia inteligentne dziewczyny.
Powiedział, że nie umie pływać, ale jeśli jego dziewczyna topiła by się, zanurkowałby żeby ją ratować.
Chciałby wymienić się głosem z Niall'em.
gdyby miałby być zwierzęciem byłby lwem.
Ma małe znamię koło wargi.
Zayn jest dumny z tego, że jest muzułmaninem.
Jest typem niegrzecznego chłopca, został wyrzucony ze szkoły.
Próbuje rzucić palenie, bo wiem, że fani tego nie lubią.
Jego ulubione powiedzonko to 'Vas Heppenin'.
Gdy jest pijany zabawnie tańczy.
Jego ulubiony kolor to czerwony.
Twierdzi, że rozumie kobiety lepiej niż inny przeciętny facet.
Sądzi, że byłby bardzo opiekuńczym chłopakiem.
Gdy miał 6 lat wyrzucił telewizor przez okno.
Pisał piosenki i wiersze, zanim jeszcze stał się sławny.
Imię Zayn po arabsku oznacza 'piękny'.
Czeka na dzień, kiedy zaśpiewa dziewczynie piosenkę "Let Me Love You", bo będzie w niej naprawdę zakochany.
Najsłodszą rzeczą jaką zrobił było kupienie siostrze bilety na koncert Justina Biebera.
Jego ulubioną książką jest  "Harry Potter".
Gdy wkurza Liam'a, ten obraża się na niego  dopóki Zayn go nie przytuli.
Śledzi Taylor Swift na twitterze.
Ma koszulkę z napisem 'please turn me on' co znaczy proszę podniecaj mnie.
Czasami gdy się nudzi wpisuje swoje imię w Google.
Gdy był mały sądził, że żadna dziewczyna się w nim nie zakocha.

Twierdzi, że nie mógłby żyć bez kurczaka.
Gdy był mały ciągle jadł papier.
Jest DJ'iem.
Zayn: Szliśmy przez park i powiedziałem 'patrz, martwy ptak! A Harry spojrzał w niebo i powiedział 'gdzie?'
Reporter: Który ma dziewczynę? Zayn: Mam czterech chłopaków, czy to się liczy?
Zayn: Jestem największym zazdrośnikiem na świecie! Kiedy jestem ze swoją dziewczyną, zawsze ją całuję, więc wszyscy wiedzą, że jest moja.
Opiszcie Zayn'a. Harry: Jest naszym bad boyem! Zayn: “Dlaczego?” Liam: Jako jedyny masz brodę! Zayn: Zapomniałem się ogolić!
Harry: Jednego dnia zgubiłem moją torbę z myszką Mickey. Zayn: Mickey i Minnie. Harry: Skąd o tym wiesz? Zayn: Bo to ja je zabrałem.
Zayn: Planuję rapować w jakimś nowym kawałku. Reporter: Jaka będzie twoja rapowa ksywka? Zayn: "MC Z" Louis: Wow, bardzo kreatywnie!
Na pytanie kiedy ostatni raz chcieli 'udusić' któregoś z chłopców, Lou odpowiedział, gdy Zayn łaskotał go i nie chciał przestać.


Zayn, nasz BAD BOY :)

Louis;
Louis Tomlinson :"Raz, kiedy Harry spał, wyprostowaliśmy mu włosy. Rano obudził się z płaczem."
Louis urodził się o 13:57
" Kiedy Louis był mały zapytał swoją ciężarną mamę, czy kocha dziecko w brzuchu, a kiedy powiedziała, że tak, zapytał "To dlaczego je zjadłaś?" 
"Raz Harry uderzył mnie w twarz swoim penisem. Miałem go na twarzy! Kto nie byłby zazdrosny?" - Louis. 
"Kiedy Niallowi się nudzi, albo się denerwuje zaczyna tańczyć dziwny irlandzki taniec." - Louis
" Kiedyś z samego rana Louis poszedł na basen. Kiedy wrócił pierwsze co zrobił, to rzucił mokrymi bokserkami w twarz śpiącego Nialla." - Harry.
" Kiedyś na spotkaniu z fanami skoczyłem Liamowi na plecy, a zaraz po tym przez przypadek z nich spadłem." - Louis.
Louis zawsze na powitanie klepie Harrego po tyłku.
"Kocham swoje ubrania. Nienawidzę kiedy muszę założyć coś dwa razy." - Louis - 
Louis i Harry zadzwonili raz do redakcji czasopisma The Sun, żeby wyjaśnić, że Niall i Cher Lloyd bylina randce tylko w żartach.
Louis chciałby mieć dziewczynę, która doceniłaby jego napięty harmonogram i nie wściekała się, gdy nie zadzwoni, czy nie odpisze na smsa
"Jeśli zakochamy się w jednej dziewczynie, gramy w 'kamień, papier, nożyce' żeby zobaczyć kto ją dostanie." - Louis. 
"Zawsze myślałem, że będę młodym ojcem, ale teraz wiem, że chcę zostać nim w wieku 27 lat". - Louis.
Louis boi się mieć teraz dziecko, kocha dzieci, ale nie jest gotowy na własne.
Louis uważa, że "nieład" na głowie dziewczyny jest piękny
Lou lubi wiśniowe żelki Haribo
Zayn, zapytany o jego nagie ciało, odpowiedział "Louis mówi, że jest gorące". 
Pies Louisa nazywa się Ted
Oglądając Księżyc w Nowiu, Louis śmiał się, jak głupi przy scenie, kiedy Edward wychodzi na słońce. 
Louis mówi, że potrzebuje dziewczyny, która śmiałaby się z jego żartów.
Louis uwielbia zabierać telefony chłopcom i chować je tak żeby nie mogli ich znaleźć.
Harry chce udusić Louisa za to że ciągle atakuje jego krocze.
Louis mówi że jego pierwszą miłością była Emma Watson. 
Raz gdy Louis powiedział że Harry jest uroczy, ten zaczął się uśmiechać a Zayn dodał: No tylko spójrzna te dołeczki ! 
Podczas kręcenia klipu do " What Makes You Beautiful " , Louis wrzucił do morza list w butelce.
R: Gdybyś mógł odwiedzić każde miejsce, nawet inną planetę gdzie byś się udał?
Louis: Do Narni.
Louis śpiewał kiedyś do Harry'ego: nie chcesz żeby twoja dziewczyna była tak gorąca jak ja !
Louis: Gdybym miał być jedzeniem to byłbym chilli. No wiecie, ono jest gorące. 
Gdy Louis się nudzi, zaczepia Harry'ego dopóki ten nie zareaguje. 
Kiedyś Louis wrzucił Harry'emu do kieszeni w spodniach niewykorzystaną cenę z kodem żeby włączył się alarm gdy Harry będzie wychodził ze sklepu.
Kiedyś Louis powiedział że sprzątaczka przyłapała Zayn'a gdy chodził nago. Ale okazało się że Louis to wymyślił. 
Louis początkowo miał nie przejść w X-Factor i jego miejsce w One Direction mógł zająć ktoś inny. 
Louis w większości nocy dzwoni do mamy. - To takie słodkie : >
Raz podczas koncertu ktoś wrzucił na scenę różowe, futrzane kajdanki. Harry podniósł je i pokazał Louis'owi który powiedział: później. - O rany ¦ Harry różowe, futrzane kajdanki ¦
Lou: Każdy zespół potrzebuje Irlandczyka.
" Lou w Tourbusie ma łóżko przy toalecie". 
" Raz Lou wkurzył się na Zayn'a bo ten nie chciał przestać go łaskotać".
" Raz Louis ukradł Harry'emu telefon i zmienił nazwę swojego kontaktu na Frankie Sandford. Potem dzwonił do niego kilkanaście razy. Gdy Harry wziął swój telefon miał 23 nieodebrane wiadomości. Potem jednak się rozczarował że to Louis a nie Frankie".
To Nasz ZWARIOWANY Lou <3

Niall;
Niall nie może robić zakupów w supermarkecie bo zawsze kupuje za dużo jedzenia. 
Raz na koncercie Louis powiedział do Niall'a: co będzie następne, mały, irlandzki chłopczyku?
Niall twierdzi że najlepszy relaks to siedzenie i granie na gitarze.
Ulubioną częścią ubrania dla Niall'a jest jego bluzka z napisem " Free Hugs". - (Darmowe uściski)
Gdy chłopcy chcieli zobaczyć ich nowy klip do " What Makes You Beautifull " Niall krzyknął: "Czekajcie! Muszę mieć coś do jedzenia! Zatrzymajcie to!".
Niall twierdzi że zawsze zapłaci za dziewczynę na randce
Niall napisał kiedyś na twitter'ze do Justina Biebera: "Muszę z tobą pogadać chłopie.. naprawdę. W prywatnych.. albo mogę też wysłać mail-a".
Niall: Kiedy jestem z Louisem czuję się jak dziewczyna albo dziecko. Louis: Niall, przestań jeść. Niall: A nie mówiłem ? 
Niall: Lubię orzechy, a Zayn je zawsze ma, więc często mu je zjadam. Liam: Niall jest wiewiórką.
Niall: Wewnątrz jestem Supermanem Louis: Ja jestem Pokémonem. Harry: Ja seksowny. Liam: Jestem cudowny! Zayn: A ja jestem Zayn.
Kiedy Niall miał 5 lat ożenił się z dziewczyną na boisku szkolnym. Jego koledzy zrobili im ceremonię.
Niall nie lubi Cristiano Ronaldo. 
Niall uważa, że najlepsze rzeczy w nim, to boski śmiech, hojność i szczerość.
Gdy Niall poznał Justina Biebera, Harry wyprowadził go ze studia aby ten mógł wykrzyczeć swoje szczęście.
Nazwisko Horan w języku Szwedzkim oznacza prostytutkę.
Raz Niall brał kąpiel i wtedy Louis powiedział mu że potrzebuje czegoś z łazienki. Więc Niall otworzył mu drzwi a przed nimi czekał Louis z kamerą i nagrał go gdy Niall stał całkiem nagi.
Gdy Niall miał 5 lat, wyskoczył z tortu urodzinowego wujka . 
Ciągle głodny Niallek 

Liam;
Liam jako dziecko został ugryziony w kostkę, przez węża. 
Liam: Chciałbym zjeść Zayna. Nie wiem dlaczego, ale chciałbym.  
Jeśli chodziłeś do szkoły z Liam'em, zazwyczaj mogłeś go znaleźć na końcu klasy piszącego wiersze.
Chłopcy czasami nazywają Liama 'Terapeuta', bo daje najlepsze porady.
Liam zjadł kiedyś 18 skrzydełek kurczaka na raz.
Kiedy Liam był dzieckiem musiał dostawać 32 zastrzyki dziennie , by przeżyć.
Liam uwielbia filmy Disneya , a zawłaszcza Toy Story.
Liam uwielbia niebieskie oczy.
Liam woli brunetki.
Liam Payne dał kiedyś fance swój numer telefonu.
Liam zamierza ożenić się w wieku 26 lat.
Payne uwielbia oddanych fanów , myśli , że są urocze.
Liam jest najbardziej romantycznym chłopakiem w zespole. 
Jeśli potrafiłby śpiewać jak jakaś inna gwiazda, wybrałby Justina Timberlake'a.
Liam powiedział, że nie może żyć bez żelu do włosów i Nialla.
Liam musiał zmienić swój numer telefonu, ponieważ wyciekł on do internetu.
Liam woli Miley od Seleny
 .
Miał również startować na Olimpiadzie w Londynie, w 2012 roku.
Liam nigdy nie podrywał fanek.
Liam je lody widelcem.
Zayn i Liam używają tego samego żelu do włosów ~WAX
Pierwszą osobą do której idzie Zayn, gdy ma problem to Liam.
Liam reprezentował UK  na Olimpiadzie, jako nastolatek.
Nasz DOJRZAŁY Liaś <3

I jak podobało się, jak tak pisać kom. 
Pozdro :)
Mrs.Hazza



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz