Translate

środa, 7 sierpnia 2013

Gify z One Direction ♥♥♥

Witam wszystkich ♥
Patrzcie ile jest nas DIRECTIONERS w Polsce, a nie tylko w UK :) Szkoda że, chłopaki nie mogą tego zobaczyć :'(
W Dzień Dobry TVN:
http://dziendobry.tvn.pl/wideo,2064,n/jestes-directionerka,82892.html

Dam Wam kilka nowych GIFÓW z chłopakami :D

1. Harry coś za dużo marsjanków jak na 1 dzień ♥♥♥






















2.
Liam: Fajna koszula.
Zayn: Uh jakie policzki. Zazdroszczę.
Harry: Chłopcy dosyć tego :)


















3.
Ty: Zayn, wiesz że jesteś przystojny?
Zayn: No nie gadaj!














4. To nie jest Gif, ale mina Nialla mnie rozwala



















5.
*Harry, gdy przyjedzie do Polski*
Harry: Wow! Ale Polki są śliczne















6.
Ty: Kto pomoże mi rozłożyć namiot, może ze mną spać.
Chłopaki:















7.
Ty: Niall, mam dla ciebie niespodziankę.
Niall: Jaką?
Ty: Zamówiłam pizze z Nando's.
Niall:






















8.
*Jesteś z Niall'em na imprezie*
Ty: Niall, rusz się w końcu!
Niall: Sama chciałaś:






























To na razie TYLE. Serwer mi się zacina i nic nie mogę zrobić :)
Mrs.Hazza






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz