Translate

niedziela, 11 sierpnia 2013

O Eleanor Calder

Siemka wszystkim, jak wam lecą wakacje? Moje są do niczego :( Nudzę się strasznie w domu, bo mam karę i nie mogę nigdzie wyjść :'(
A dziś napisze troszkę o Eleanor Calder - dziewczyna Louis
Niektóre z Was myślą, że ona jest wynajęta przez Modest, po to by zamaskować badromance Larry'ego. To nie prawda! Są to wymysły " Nieogarniętych Fanek ", które siedzę w domu, mają mnóstwo czasu i wymyślają jakieś totalne głupoty. Nie widzicie że Louis naprawdę kocha Eleanor, a ona go?! ♥♥♥












Trochę ciekawostek o Eleanor:
1. Pełne imię i nazwisko: Eleanor Jane Calder
2. Wiek: 20 lat
3. Data urodzenia: 16 lipca 1992 rok
4. Pochodzi z Londynu
5. Boi się oceanów i mórz
6. Jej ulubiony kolor: różowy 
7. Waży ok. 50 kg
8. Pracuje w sklepie z odzieżą ( niektórzy myślą że jest modelką, ale to nie prawda )
9. Ma 174 cm wzrostu 
10. Studiuje politechnikę i socjologię w Manchesterze
11. Ulubiony film : " Nothing Hill "
12.Jak się poznali ? - Na imprezie , na której był Louis i Harry była Eleanor . Louis twierdzi , że to "miłość od pierwszego wejrzenia" 
13. Pali papierosy
14. Przyjaźni się z Danielle
15. Znak zodiaku: Rak
16. Raz Louis dał jej swoje buty bo jej stopy były obdarte od noszenia szpilek
17. Po imprezie w X-Factor razem z Louisem tańczyła tango na ulicy
18. Jej rozmiar buta to 6 (39 na nasze)
19. Ma psa o imieniu Pepper
20. Jej ulubione sklepy to: Zara, TopShop
21. Raz gdy była z Louisem na wieży Eiffla, Lou krzyknął "Kocham Eleanor Calder!"





Chłopcy z 1D, uważają że Eleanor, to żeńska wersja Louisa :)

Ja myślę że mają rację :)
Ja nie chcę nikogo obrażać, kto myśli inaczej, że Eleanor nie kocha Lou, tylko jest z nim bo musi. Każdy ma swoje zdanie, to jest moje. Jeżeli nie tolerujecie tego że Louis zakochał się i nie potraficie zaakceptować Eleanor, lub ją hejtujecie, to nie jesteście prawdziwymi DIRECTIONERS. :)

Dla mnie oni pasują do siebie idealnie, ale to moje zdanie :D
Mrs. Hazza.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz