Translate

sobota, 10 sierpnia 2013

Hejterzy Nialla

Siemanko wszystkim ♥♥♥
Chciałam Wam pokazać jacy niektórzy ludzie potrafią być podli dla naszego Niallaka ♥
http://gwiazdunie.pl/niall-horan-placze-jestes-brzydki-wyzwiska-antyfanow/
Jak czytałam te komentarze to mi się płakać chciało, cytuje;
"ahaha jakie dziecko neo z niego !!!! hahhaha"
"oj jaki biedaczek xd przytula sie do drugiego pedałka buhahaha xd"
"gdybym mial\ła wybierać to powiem szczerzę że harry jest najbrzydszy !" - A co Harry, ma z tym artykułem wspólnego?
"ahahha wszyscy są brzydalee !!  fuuuuu"
"trlolol  dzieci neo pedałki cwele ahah"
I to co mi się NAJBARDZIEJ nie podobało, z tego co przeczytałam to:
"ahah ja bym jeszcze im powiedziała że są pojebanymi pedałami i gejami ! bo taka prawda ! powinniście sie wreszcie przyznać ! nie wiem kogo chcecie okłamywać ! bo chyba tylko siebie idiotki -; –  każdy wie że oni sa pedałami ! a wóch z nich są gejami !"
Jak to czytałam to mi się serce krajało :'( Nie rozumiem jak można tak mówić do kogoś, kogo się nie zna?! 
Ale są też komentarze które bronią naszego Nialla ♥♥♥
"nie hejtujcie go . on z nich wszystkich jest najwrażliwszy . go to naprawdę bardzo boli .
nie martw się Niall ja Cię kocham .;) .<33 .xx"
"Możliwe że zmyślacie ale jakby co to nie wyzywajcie go od niewiadomo go według mnie jest słodkim irlandczykiekm.A tak wgl to co byście zrobiły bądź zrobili gdyby w szkole ktoś na was zaczął wrzeszczeć PEDAŁ SZMATA KURWA JESTEŚ BRZYDKA ALE Z CIEBIE PASCZUR ITP. no co ???
No wlasnie Poland Hug Nialler"
A to jest mój kom.
"Żal mi tych ludzi którzy napisali tu że jest brzydki, że to pedałek, że płacze jak dziecko!!! Jesteście żałośni!!! Jesteście zazdrośni, bo osiągną więcej niż wy moglibyście osiągnąć przez całe życie. Boli was to że ktoś dał im szansę i nie macie co obić dlatego ich obrażacie! Każdy może się popłakać, gdy usłyszy takie coś, chyba że Wy nie macie uczuć ani serca – nie macie! Jesteście po prostu ZAZDROŚNI!!
Pozdrawiam wszystkie PRAWDZIWE Directioners ♥♥♥"

Co Wy o tym myślicie? Piszcie w kom. 
Pozdrawiam wszystkie PRAWDZIWE Directioners
Mrs.Hazza


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz